strandwandeling........

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Plaats reactie
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

strandwandeling........

Bericht door Django » 24-10-2013 22:29

Het was vanmiddag zulk mooi weer dat ik dacht........ soep uit...... schoenen aan...... en naar het strand........ en ik mag wel zeggen dat we hebben genoten...... heerlijk!!!

Heerlijk genieten....... kids en Django....
Afbeelding

Allemaal even voelen of de zee erg koud is.......
Afbeelding

Onder toeziend oog van Django lekker lijntjes trekken in het zand....
Afbeelding

Samen rennen......
Afbeelding

Even uitpuffen naast de baas.......
Afbeelding

Goed op alle spullen letten....... en op de omgeving......
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis gekomen heerlijk rusten op mijn nieuwe kussen......
Afbeelding

Omdat ik geen kussen tegen kwam naar mijn zin voor onze dame, heb een een heerlijk zacht kussen uitgezocht, maar die had maar een saai grijze hoes...... dus ik ben achter de naaimachine gekropen en heb zelf een mooie rode hoes erom gemaakt.......
Afbeelding
En dat voor de eerste keer dat ik iets in elkaar naai!!!:D :D ik ben trots op mezelf!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 25-10-2013 12:18

Super trots zijn op jezelf is ook prima, zo zelf fröbelen vind ik ook heerlijk.
Alleen door werk en zoonlief vind ik nu niet meer de rust om het te doen, maar dat komt wel weer als hij iets ouder is.
Mooi gemaakt, is het fleece ??
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 25-10-2013 14:48

Ja het is fleece...... vond het best lastig en ik ben nou niet echt mien geduld... dus een hele opgave....... maar ik ga er wel meer maken.... want zo te zien en te horen weet onze dame hoe je ze weer uit elkaar krijgt.... en hopelijk kan ze dan niet sneller dan ik ze kan maken...... :lol: :lol:

Grtz Daane
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 25-10-2013 20:07

Wat een verwennerij, eerst heerlijk naar het strand en daarna nog een nieuw kussen!
Zo mooi geknutseld voor het dametje hoor! :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 25-10-2013 20:19

Wonen jullie zo dicht bij t strand? Moet dus zalig zijn. Jeugd groot en klein kunnen genieten.
Moet leuk zijn als straks het kleine pupje erbij komt.
En proficiat met je eerste naai-knutselwerk. Ik kan absoluut niet zeggen dat mijn eerste naai-knutselwerk mooier was :-)
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 25-10-2013 21:35

ja wij wonen "asociaal" op een heerlijke grens...... 10 minuten met auto van het strand (langevelderslag) waar je dus in de zomer ook met hond mag komen..... moet je dan wel even stukje lopen, maar dat hebben we er wel voor over...... 10 minuten met de fiets van een rustig bos.... waar we in de zomer met bootje naar toe kunnen varen....... en zo een 10 minuten met auto van het groenendaalse bos in Heemstede....
Dan rondje hier...... ongeveer 7km, waarvan zekers 5km vrij loopgebied....
Dus heerlijk gebied voor de hondjes.......

:D :D Grtz Daane
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 25-10-2013 21:46

Dat was een heerlijk dagje genieten op het strand.
En wat een leuke foto's. De close up van Django is erg mooi, maar ook grappig met de schaduw van de fotograaf erbij. :lol:

En als laatste lekker slapen op het nieuwe kussen.
Ons setje is ook altijd helemaal uitgevloerd van een middagje strand.
Moeten we ook snel weer eens doen, ze worden ook weer zo lekker schoon van het zeewater. wasje

Mooi kussen geknutseld.
Ik heb zelf ook een kussenhoes gemaakt van een ''vetbed'', sluiting van klittenband en de vulling van een synthetisch 1 persoonsdekbed Deze in twee stukken geknipt. De ene helft dubbel gevouwen en in de hoes gedaan en de andere als reserve.

Het is ook nog een lekker holletje...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 28-10-2013 11:40

Wat een heerlijk bedje Marjo thumbsup
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 28-10-2013 13:30

Dat is ook een goed idee......... hmm zal eens kijken of ik ook zoiets kan maken.... :D ......... een echte madam heeft immers verschillende bedden waar zij uit kan kiezen

Grtz Daane :D
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 28-10-2013 15:53

Django schreef:Dat is ook een goed idee......... hmm zal eens kijken of ik ook zoiets kan maken.... :D ......... een echte madam heeft immers verschillende bedden waar zij uit kan kiezen

Grtz Daane :D
:lol: :lol: daar zal mooie hailey geen nee op zeggen :wink:
Afbeelding

Plaats reactie