puppy foto's.....

Hier komen fotos, filmpjes ... van onze trouwe vrienden (al dan niet met baasje) terecht.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 16-10-2013 18:43

Tuurlijk gaan jullie dat volhouden, bij Django is't toch ook gelukt :) T is niet meer jullie eerste hond en ook niet jullie eerste cardi. Aan de WCC-trekken ben je al gewend, en of je er nu 1 hebt of 2, maakt niet veel verschil (vind ik).
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 16-10-2013 20:55

Ja we hebben er wel een tijd 2 gehad...... maar dat waren pemmetjes....... en al "grote" honden..........en dit is een puppepoepie.... maar dit gaat helemaal goed komen......

Vanmiddag met een vriendin even zitten kwijlen bij de foto's op de site van Ati..... onze dame is zoooo mooi..... hartjes hartjes (en dan ben ik helemaal niet bevooroordeeld hoor... :oops: :oops: ) Maar wat een mooie foto van de kleine meid alleen....... schitterend.......
Mijn vriendin zei......... das een mooierd....... en die gaat je veel liefde geven..... en gelukkig heb jij ook zat liefde te geven..... dus dat word een top combinatie...... :D :D Toen zat ik helemaal te stralen........ zij kan dat altijd zo mooi zeggen.......

Ook vanmiddag met de kids een mooie rode halsband én riem gekocht.... en de eerste knuffel........ voor Django een lekker bot...... want die mag ook verwent worden.... de voerbakken die ik wil, hadden ze niet, maar dat komt goed.... morgen gaan we kijken welke penning aan de halsband komt.... maar ik vermoed een hartje....
Over een kussen zijn we nog niet uit....... zoveel soorten, kleuren, vormen..... ortho bedden, dikke kussens, dunne kussen, grote en kleine kussens..... manden, riet, kunststof, hout.....uhhh daar moest ik toch nog even over nadenken....... iig word het één merk niet...... daar staat op elk kussen heel groot de naam van onze oudste zoon op..... en voor hem is het kussen niet........ :D is maar om duidelijkheid te scheppen... :wink: :wink: :lol: :lol:

Grtz Daane
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-10-2013 10:40

Hihi, wat een geweldig onderwerp is zo'n pup toch.

Dames, dames, nu hebben jullie alles verklapt :D . Nou ja, dan is de voorpret des te groter.
In eerste instantie wilde ik haar houden. Want zij is het type van Vera en Fiona. En nu ze door het huis lopen wordt ik alleen maar enthousiaster, als fokker bedoel ik dus. Het loopt zo mooi, beweegt echt de benen en niet het lichaam. Tja, daar doe je het voor.
Maar ook ik moet mezelf wel eens bij het nekvel hebben, haha. Het is gewoon onverstandig, ja ja, om nu al een pup uit dit nest te houden.
Vergeet niet dat Fiona nog maar 2 jaartjes is en dat ik in de toekomst deze combinatie altijd nog eens kan herhalen. Dus, met bloedend hart, houd ik geen uit dit nest :cry: .
Dat ik nu het gezin van Daane er een plezier mee kan doen vergoed mijn beslissing weer. Dit is geen harde pup, ze weet wat ze wil maar is kalm.
Het type dat er op de lange duur mee doorgaat. Enfin, na acht weken is het aan Daane, Sander en haar jongens om haar te begeleiden in het leven.
En ik, ik ga genieten van de foto's en verhalen die loskomen.
Want ze is zo lief, echt een poppie. Alhoewel...............zonet was ze boos op een zusje, hihi, en dan ook echt boos. Ze kan het dus wel, grijns!
En zo hoort het ook :wink: .
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 17-10-2013 17:11

ben heel benieuwd om zaterdag die ganse bende bij jou daar te ontmoeten Ati.... ze lijken zo mooi,fris en monter.
Denk dat alle toekomstige baasjes zullen genieten van die pupjes en jij kan er nu nog met volle teugen van genieten
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-10-2013 17:22

Ze zijn leuk hoor, maar alle pups zijn leuk Ingrid.
Dus genieten we volop van de Eenrumer jeugd.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 20-10-2013 21:52

Ik zie ze een beetje laat :oops: maar dat was zeker weer genieten om even mee te mogen kijken. Het zijn allemaal lieve pupsels. En wat flauw dat jullie die lipjes op elkaar houden mbt de namen. Ik ben namelijk best nieuwsgierig.
Nou nog even geduld voor jullie en dan gaan jullie alle twee een leuke tijd tegemoed!
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 21-10-2013 09:42

Oo ik heb ook al weer gemist dat ik het goed geraden had, jippie.
Het is een mooie dame hoor Daane !
En 2 daar weet je al alles van, dat wordt straks eindeloos genieten.
Ik ben idd ook wel nieuwsgierig naar de naam.

Hier zijn we ook in puppie verwachting en in We bedoel ik dan niet mijn man en ik, maar mijn collega. als jullie wel bekend gaan mijn hondjes mee werken. Mijn collega heeft ook thuis 2 honden, waarvan er 1 een paar weken geleden plotseling bezweken is aan kanker. Dus moest er voor hem een nieuwe erfhond gezocht worden. En kleine pupjes kun je niet direct de hele dag thuis laten, dus voorlopig komt het puppenwup mooi mee naar werk, hebben de corgi's ook weer iets wat hun het leven tijdelijk zuur gaat maken, hihihi.
Zijn jullie natuurlijk heel nieuwsgierig welke pup................................... een Berner Sennen !
Alleen die fokkers zijn niet zo van foto's versturen of websites bijwerken.
De pups zijn al 5 weken en ik heb pas 1 foto gezien :?

Succes allemaal met de laatste loodjes !
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 21-10-2013 10:17

@Ingrid, @Elsje, @Luc, hoe was het bij de pups gegaan??? We zitten hier te springen om MEER FOTO's.......... we leggen zo langzaam aan de site van Ati al plat........ :lol: :lol: zo vaak kijken we op de foto's daar....... :D :D

En??? Hoe was t gegaan????

Grtz Danielle
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 21-10-2013 12:52

@Django...juist vergeten dat jij niet op fb zit :oops: :oops:

het is FANTASTISCH geweest zal straks proberen wat foto's te plaatsen (maar krijg ze hier niet goed op forum, maar zal mijn best doen) en jullie poppemieke is zo'n scheetje, heb ze dan ook een heel dikke knuf gegeven hoor....

het zijn gewoon zalige puppen .....
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 21-10-2013 14:40

Daane, de jongedame heeft me net haar wensen voor een nieuw kleed doorgegeven.

Niet te hoog, niet te dik, trekvaardig en niet te warm.
Met andere woorden een dun bed met een katoenen overtrek, hihi.
Afbeelding

Plaats reactie