Wat voeren jullie?

De vraag "Wat eet onze cardigan?" krijgt hier een plaatsje.
Plaats reactie
Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 19-07-2011 13:15

@Hanne: Eend is wat aan de vette kant, misschien gaat een kippennek wel goed...Is ook kleiner en beter te eten. Cadell heeft nog maar een klein bekkie :lol:

@Hannabelgje: Kijk...Vriezers! Dat vermoeden had ik eigenlijk wel hoor! Wij kunnen het thuis ook gewoon niet kwijt. Aan de andere kant zou ik het ook wel willen, je weet immers precies wat je hond eet.
Wellicht iets voor de toekomst...in een huis...met meer ruimte voor vriezers...
(Zo hebben we altijd wat te wensen)
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 19-07-2011 13:19

Michiel & Esther schreef:@Hanne: Eend is wat aan de vette kant, misschien gaat een kippennek wel goed...Is ook kleiner en beter te eten. Cadell heeft nog maar een klein bekkie :lol:
Cadell krijgt enkel KVV :wink:
we zijn nu diersoorten aan het bekijken, wat hij lust en waar hij goed (of slecht) op reageert
Eend was blijkbaar te vroeg voor hem, was ook de eerste keer dat we KVV eend (van carnibest) probeerden dus we wisten niet hoeveel vet erbij zat natuurlijk
blijkbaar teveel voor Cadell :wink:
Geen erg, wachten we een paar weken en dan proberen we opnieuw, ondertussen heeft hij nog keuze uit nauurvoer van carnibest, kip en lam
en binnenkort ook kalkoen en zalm als hij die zou goed verteren :wink:
Afbeelding

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 19-07-2011 13:24

Wat ik al vaker met Carnibest gemerkt heb is dat ze het soms wat lastig uit het bakje kunnen krijgen. De bovenkant eten ze dan wel graag maar ondertussen drukken ze de onderkant wat vaster in het bakje waardoor ze het er niet meer uit krijgen. Als je het een beetje los van het bakje maakt gaan ze meestal weer verder met eten. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb. :D

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 19-07-2011 13:29

Olga schreef:Wat ik al vaker met Carnibest gemerkt heb is dat ze het soms wat lastig uit het bakje kunnen krijgen. De bovenkant eten ze dan wel graag maar ondertussen drukken ze de onderkant wat vaster in het bakje waardoor ze het er niet meer uit krijgen. Als je het een beetje los van het bakje maakt gaan ze meestal weer verder met eten. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb. :D
die kleine man van je...
die heeft daar geen last van hoor
da's gewoon 1 grote stofzuiger :lol:
Afbeelding

Olga
Berichten: 384
Lid geworden op: 26-03-2011 17:49

Bericht door Olga » 19-07-2011 13:31

Oh my god, ik zei nog zo: "gedraag je en weiger af en toe een maaltijd uit beleefdheid en bescheidenheid" :?

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 19-07-2011 13:34

Olga schreef:Oh my god, ik zei nog zo: "gedraag je en weiger af en toe een maaltijd uit beleefdheid en bescheidenheid" :?
is niet doorgedrongen...
ook dat gedraag je...
je straft hem, en dan durft hij je soms al van weerwoord bieden... :twisted:
we gaan er werk mee hebben... and I love it :mrgreen:
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 19-07-2011 15:35

Olga schreef:Wat ik al vaker met Carnibest gemerkt heb is dat ze het soms wat lastig uit het bakje kunnen krijgen. De bovenkant eten ze dan wel graag maar ondertussen drukken ze de onderkant wat vaster in het bakje waardoor ze het er niet meer uit krijgen. Als je het een beetje los van het bakje maakt gaan ze meestal weer verder met eten. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb. :D
ik denk dat ik het aan het bakje ga moeten vastplakken om hem wat rustiger te doen eten...... donald_D donald_D meneer Cadell ziet z'n eetbak en denkt AANVALLE rollsmile rollsmile

en het grappige is dat Bo zo'n slechte eter was en nu plots ook heeeeel vlug z'n eetbak leeg eet, tja dienen kleinen heeft het eens geprobeerd om met Bo mee te eten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-07-2011 16:06

:mrgreen: wat was de betekenis van Cadell nu ook weer??? rollsmile
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 19-07-2011 16:55

elsje schreef::mrgreen: wat was de betekenis van Cadell nu ook weer??? rollsmile
strijder...
we hadden voor de andere optie moeten gaan :mrgreen:
Afbeelding

ine
Berichten: 456
Lid geworden op: 16-11-2010 16:39

Bericht door ine » 19-07-2011 17:38

hannabelgje schreef:Ze krijgen hier eend, konijn, kip, parelhoen, rund, geit, lam, hert en lama. Als vis krijgen ze voornamelijk zalm.
Gelukkig vind ik pens niet stinken, dat krijgen ze 1X per week.
:o

Eet jezelf ook zo uitgebreid gebalanceerd Hanna?
1 corgi is leuk,2 corgi`s nog leuker,
Blue Merls waanzinnig leuk!
Afbeelding

Plaats reactie