Meradog brokken

De vraag "Wat eet onze cardigan?" krijgt hier een plaatsje.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 04-07-2012 11:23

Hahahaha :lol: Nou Gijs krijgt dat allemaal niet hoor.
Ik heb al 1 hond gehad die op straat het verschil niet zag tussen een papatje speciaal & een patatje hete currysaus :mrgreen:
Afbeelding

Sabine
Berichten: 391
Lid geworden op: 10-12-2010 21:24

Bericht door Sabine » 30-07-2012 21:23

Flomar krijgt sochtends Energique schijven (aantal verschilt naar behoefte op het moment). Dan smiddags een boterhammetje, pensstaafje, runderpeesje of andere snack, begin vd avond flinke bak (verbaasd me nogsteeds hoeveel hij kan eten!) Flockenmix met pens. Wij geven bijna altijd Smuldier pens, of soms roodvlees met pens. Eens per week een gekookt eitje, soms verse runderhart oid.
Ik heb groentes geblancheerd, deze in de blender gedaan en vervolgens in een ijsblokbakje ingevroren. Ik kan dus makkelijk af en toe zo'n blokje door het eten doen.

We hebben erg veel probeerzakjes brokken gekregen van onder andere de dierenarts.. deze geven we als beloning of tijdens clickertraing!
Flomar groeit als kool, vindt de pens met Flockenmix zalig! Ik vind het diepvries Energique ook ideaal.. Als we gaan varen neem ik de worsten mee van Energique. Maar die zijn niet zo lekker als de schijven zelf denk ik want hij is er niet heel dol op. Omdat we geen verse pens mee kunnen nemen op de boot krijg hij savonds door de Flockenmix.. Renske, Energique worst of soms uit nood een Cesarkuipje. Ik vind dat niet ideaal, maar ach.. het is maar af en toe.
Dit voelt goed, Flomar doet het er goed op.. en dat is het belangrijkst!

Een hond puur op brokken heeft ons in het verleden niet veel goeds gebracht. We hebben spijt dat we nooit eerder zo gevoerd hebben als op deze manier, we wisten toen niet beter helaas. Voeren is voor iedereen persoonlijk!!!!!
Afbeelding

Plaats reactie