Leuk adresje in de Rijnstraat voor rauw voer

De vraag "Wat eet onze cardigan?" krijgt hier een plaatsje.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 15-04-2012 19:43

Dat klopt, 3,50 is de adviesprijs voor Carnibest light en natuur.

Naturis paard en struisvogel zijn bij die winkel waar wij heengaan trouwens allebei 4,50 (blijkbaar hebben die producten geen vaste prijs?)

Paard schijnt wel een 'light' vleessoort te zijn dus hopelijk heeft het een goed effect op Pippa :lol:

Gijs krijgt tegenwoordig ook sperziebonen door z'n voer. (Hij is prima op gewicht maar doet alsof 'ie uitgehongerd is. Hormonaal, misschien. Het is altijd als er veel loopse teefjes zijn). Is de enige groente die er prima ingaat!
Afbeelding

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 15-04-2012 21:38

Ik kan erwel tegen, maar manlief heeft toch een te zwakke maag voor Carnibest, hij vind het stinken en een zooi.
dus helaas voor onze hondjes gaan ze na deze rollen toch weer over op meradog flockenmix en duck. Dat vinden ze ook heerlijk, alleen iets meer werk ivm afwegen en weken van de flockenmix.
die rollen vond ik wel handig, zo'n kilo rol is in 2 dagen makkelijk op met 2 hondjes.
Maar ik heb wel het gevoel dat vooral Noa nog wel honger heeft, die loopt echt wel direct te bedelen bij eten, terwijl fhij dit voorheen nooit heeft gedaan.

Enne paard en Struisvogel heb ik niet gekocht, maar was wel verkrijgbaar.
Door het dieet ben ik vooral voor de light gegaan, hahaha
Afbeelding

gigantjes
Berichten: 66
Lid geworden op: 12-04-2011 11:48

Bericht door gigantjes » 17-04-2012 18:09

Lotgering vers vlees zit ook in Amsterdam(Zaandam) de fabriek dan.
Kan je op afspraak ook afhalen is een stuk goedkoper!!!!.

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 17-04-2012 18:12

Ik heb van anderen gehoord dat lotgering heel vet is.
Hoe zijn bij jullie (die dit voeren) de ervaringen daarmee?
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 17-04-2012 18:23

@ Au3 er zijn meer mannen die daar last van hebben hahaha

@ Sanne Daar hebben we hier geen last van (maar we wisselen steeds af tussen merken en Gijs heeft sowieso nogal veel eten nodig) en anders geef je gewoon wat minder en doe je er wat sperziebonen bij :)

Lotgering heeft ook een 'light' versie (paard-lam-kip).
(Is hier iig ook te koop bij Rucodierenvoeding op het Bellamyplein; met de nodige opslag maar nog steeds goedkoop).
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 17-04-2012 19:21

Sanne en Sky schreef:Ik heb van anderen gehoord dat lotgering heel vet is.
Hoe zijn bij jullie (die dit voeren) de ervaringen daarmee?
Hoi Sanne, ik heb me vorig jaar laten overtuigen om Lotgering te gaan proberen.
Ik moet zeggen dat ik ook enthousiast ben geworden sinds de hondjes dit krijgen. Ze vinden het echt heerlijk en ze zien er goed uit, vind ik tenminste. :wink:
Er zijn verschillende smaken en samenstellingen. Voor ieder wat wils. En al die extra's die je kan bijbestellen......... wooohooo. De service is echt goed en kan je van op aan. Als je iets wilt weten wordt er alle tijd genomen om te adviseren of uit te leggen. Het geeft een gevoel dat het een stel enthousiastelingen zijn die echt trots zijn op hun product. Ik vind dat heel mooi.
Kortom, wij zijn er dik tevreden mee en zijn inmiddels helemaal over gestapt.

Plaats reactie