Aan baasjes die KVV voeren

De vraag "Wat eet onze cardigan?" krijgt hier een plaatsje.
Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 02-02-2012 13:01

Ik vind het allemaal iets te veel gedoe hoor. Ik blijf maar gewoon varieren tussen Lotgering en Carnibest zij hebben er in elk geval meer verstand van dan ik, dus ik vertrouw er op dat het sowieso geen troep is. Net waar ik zin in heb om heen te rijden voor mijn voorraad. Volgens mij ben je al snel goed bezig als je vers voert in plaats van brokken.

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 02-02-2012 20:05

Zo is dat Loes. En zelf zie je gauw genoeg of je hond het er goed op doet.
Een mens kan niet overal verstand van hebben, hihi, ik laat graag wat over aan de voedingsdeskundigen.

Overigens hoor ik hier van de 'slachtoffers' die het eten moeten nooit klachten :wink:
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 02-02-2012 20:34

Loes schreef:Ik vind het allemaal iets te veel gedoe hoor. Ik blijf maar gewoon varieren tussen Lotgering en Carnibest zij hebben er in elk geval meer verstand van dan ik, dus ik vertrouw er op dat het sowieso geen troep is. Net waar ik zin in heb om heen te rijden voor mijn voorraad. Volgens mij ben je al snel goed bezig als je vers voert in plaats van brokken.
Kan ik me goed voorstellen hoor.
Ik vind het ook nog steeds erg moeilijk.
Toevallig was ik op een paar forums aan het lezen over lotgering en tamminga (omdat ik tamminga ook kan krijgen, ter afwisseling) en kwam dat topic tegen.
En omdat jij het zo raar vond dat Max niet afviel.
Ik voer al heel lang carnibest en ik ben er zeer tevreden over.
Ja er zit rijst in maar 3% en ontsloten rijs (of hoe noemen ze dat).
Ik vind dat op zicht geen probleem want zoals je zegt het is 100 keer beter als brokken :mrgreen:
En ze hebben ook de rijstvrije versies..
Maar omdat Sky een periode van moeilijk eten heeft gehad wil(de) ik verschillende soorten geven zodat hij niet weer verwend wordt

En even nog een kleine tip...
Misschien kan je als je de volgende keer carnibest haalt, light nemen.
dat scheelt ook een hoop :wink: :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 02-02-2012 21:39

Carnibest light vindt 'ie ook lekker. Die gaan we halen als deze op zijn-)

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 03-02-2012 12:53

Loes schreef:Carnibest light vindt 'ie ook lekker. Die gaan we halen als deze op zijn:-)
Da's een slimme tip, hihi.
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 03-02-2012 19:04

De light helpt heel erg goed om af te vallen is onze ervaring. Het is compleet maar is veel minder vet.
Afbeelding

Plaats reactie