Hoelang wandelen jullie per keer met je hond?

Wil je weten hoe anderen over iets denken, maak dan hier je poll aan.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 18-09-2012 13:45

Niks oei, lijkt me hartstikke leuk voor ze als ze dat volhouden Margreet :lol:
Wij wandelden vroeger ook dagelijks 2x half uur + 1 uur hoor. Maar dat bleek hier dus niet haalbaar ;-)

Mbt het werkhond zijn, wat voor werk was dat? Een beetje rond een kudde grazende schapen aanslenteren? Of naast het fornuis liggen en naar de muizen blaffen? :mrgreen: En hoelang geleden was dat; misschien was het ras wel lichter gebouwd toen, sportiever.
Echte sporthonden hebben een andere bouw. O.a. langere poten en minder diepe borstkas.

Qua slaap schijnt een gemiddelde volwassen hond zo'n 17 uur te slapen. Dus moeten ze overdag nog zo'n 8 uur wegdutten tussen de bedrijven door :)
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 18-09-2012 14:11

Suzan schreef:
Qua slaap schijnt een gemiddelde volwassen hond zo'n 17 uur te slapen. Dus moeten ze overdag nog zo'n 8 uur wegdutten tussen de bedrijven door :)
:lol: :lol: Dat zou wel eens kunnen kloppen, blaft Frodo hier :mrgreen:
Maar als hij op tijd en stond zijn stapje krijgt, vindt hij dat dutten nietzo erg :lol: :wink:
Afbeelding

Michiel & Esther
Berichten: 495
Lid geworden op: 10-01-2011 19:01

Bericht door Michiel & Esther » 18-09-2012 16:54

elsje schreef:
Suzan schreef:
Qua slaap schijnt een gemiddelde volwassen hond zo'n 17 uur te slapen. Dus moeten ze overdag nog zo'n 8 uur wegdutten tussen de bedrijven door :)
:lol: :lol: Dat zou wel eens kunnen kloppen, blaft Frodo hier :mrgreen:
Maar als hij op tijd en stond zijn stapje krijgt, vindt hij dat dutten nietzo erg :lol: :wink:
Cooper komt ook aan de 17 uur hoor! (als het niet wat meer is....:oops: )
Hij slaapt zeker evenveel overdag als 's nachts.
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 18-09-2012 17:48

Hmm lastig antwoord te geven op deze vraag. Hummer wandelt max een half uur per keer. Ik werk onregelmatig en Karel niet dus, we hebben geen stipte uitlaat tijden. Ik ga wanneer het mij uitkomt en de duur wisselt ook sterk. Wanneer ik een dag dienst heb, gaat Hummer met Karel mee naar zijn werk en daar scharrelt hij de hele dag. Ook gaat hij dagelijks mee naar onze paardjes. Ik wandel nooit heel lang door de bossen. Het is maximaal een uur dat ik weg ben. Nou ja iig hij komt niks te kort;-)
Afbeelding

Plaats reactie