Groningen Martinidogshow

Waar en wanneer er cardigans en hun baasjes op de catwalk te zien zijn en welke de catwalk-resultaten zijn vind je hier.
Diana
Berichten: 339
Lid geworden op: 27-12-2010 16:12

Bericht door Diana » 04-03-2012 12:21

Ati heeft de dag helemaal omschreven zoals ie was! Heel erg gezellig!
Owain heeft een 2zg gehaald.. Hij was niet in de stemming en vond zijn mede-ring cardi niet leuk.. Dus gaan wij eerst ff op gedragstraining en dan pas weer verder showen zodat hij zijn mede cardi reuen accepteerd ;)

Iedereen bedankt voor de gezellige dag!

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 04-03-2012 13:17

thumbsup uitstekend gedaan hoor! En Owain naar school, veel succes :wink: Ja soms werken die grote flappers niet altijd zo goed als het zou moeten :lol:
Afbeelding

Ester
Berichten: 73
Lid geworden op: 16-12-2011 22:03

Bericht door Ester » 04-03-2012 16:47

Heb je trouwens alle uitslagen van de cardigans Ati?

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 04-03-2012 17:02

Ester schreef:Heb je trouwens alle uitslagen van de cardigans Ati?
Yep, die komen binnenkort op de site van de club. Kijk je helemaal rechts bij tentoonstellingen, komt er een rijtje en dan klik je op 'uitslagen 2012'.
Zal er in de komende week wel op komen neem ik aan :lol:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 04-03-2012 17:05

Au3 schreef:alleen die gevangenis vind ik niet zo vriendelijk, het is dat de boefjes al hun streepjes droegen, maar anders...... :wink:
Het eerste wat ik dacht toen ik m'n jeugd achter de tralies zag was 'gevangenis' :wink: en tja, dan zetten we dat er dus neer, hihi.
Maar ze hebben zich reuze vermaakt hoor.
Voor kleine Fiona ging er een wereld open, die stond vanmorgen alweer klaar met haar riem om te gaan :mrgreen: .
Heerlijk toch zo'n pup! En tuurlijk heeft ze ook een paar oefenrondjes gelopen en op de 'echte' tafel gestaan. Gaat in één moeite door als je er bent, hahaha.
Afbeelding

Ester
Berichten: 73
Lid geworden op: 16-12-2011 22:03

Bericht door Ester » 04-03-2012 17:15

courtly schreef:
Ester schreef:Heb je trouwens alle uitslagen van de cardigans Ati?
Yep, die komen binnenkort op de site van de club. Kijk je helemaal rechts bij tentoonstellingen, komt er een rijtje en dan klik je op 'uitslagen 2012'.
Zal er in de komende week wel op komen neem ik aan :lol:
ween kan de site niet meer op vanwege het trojaanse geval.....jammer niks aan te doen aycaramba

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 04-03-2012 18:30

Dat was me het dagje dan weer. Kleine Fiona was dus helemaal in haar sas. Ze is dus nog erger dan de baasjes :lol: En al die inkopen. Even goed rondom mij gekeken of Desh en Buffa niet zaten mee te kijken offe ............ ik had allicht geen scherm meer :mrgreen:

En : proficiat met de uitslagen.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 04-03-2012 19:04

Ester schreef:
courtly schreef:
Ester schreef:Heb je trouwens alle uitslagen van de cardigans Ati?
Yep, die komen binnenkort op de site van de club. Kijk je helemaal rechts bij tentoonstellingen, komt er een rijtje en dan klik je op 'uitslagen 2012'.
Zal er in de komende week wel op komen neem ik aan :lol:
ween kan de site niet meer op vanwege het trojaanse geval.....jammer niks aan te doen aycaramba
Nou nou, niet zo huilen hoor, hihi. Ik heb het opgestuurd en daarna gaat het naar de webmaster en die zet het op de site. En dat gebeurt ergens deze week. Niets te merken van een trojaans geval, ligt aan je virusscan. Dit gebeurt vaker.

Luc, kun jij het probleem aan de forummers duidelijke maken?
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 04-03-2012 19:16

Ati, de ellende is dat er mensen zijn met een bepaalde virusscanner die gewoon de hele site blokkeerd vanwege "het trjojan paardje".
Dan opent zich de site dus gewoon niet en krijg je een melding van een virus.
Of je de scanner nu update of niet maakt niets uit.

Bij mij is het zo dat ik wel de melding krijg maar ik klik hem weg en kan er dan gewoon op.
Maar krijg AVG ook niet aan het verstand dat hij die melding moet laten voor wat het is :mrgreen:
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 04-03-2012 20:11

Sanne en Sky schreef:Ati, de ellende is dat er mensen zijn met een bepaalde virusscanner die gewoon de hele site blokkeerd vanwege "het trjojan paardje".
Dan opent zich de site dus gewoon niet en krijg je een melding van een virus.
Of je de scanner nu update of niet maakt niets uit.

Bij mij is het zo dat ik wel de melding krijg maar ik klik hem weg en kan er dan gewoon op.
Maar krijg AVG ook niet aan het verstand dat hij die melding moet laten voor wat het is :mrgreen:
Sanne, dit is voor mij allemaal abracadabra :mrgreen: , geen idee wat AVG is en wie een bepaalde virusscan is. :cry: Ik snap dit soort zaken niet :oops: .
Afbeelding

Plaats reactie