Kortrijk

Waar en wanneer er cardigans en hun baasjes op de catwalk te zien zijn en welke de catwalk-resultaten zijn vind je hier.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 22-11-2010 22:01

elsje schreef:oh oh zijn er plannen!! vertel vertel :wink:
Nee hoor, absoluut niet. Vanaf janauri mag ik puppy-snuiven. In Oudenaarde wel te verstaan.
Toen er hier gisteren 3 lagen te slapen wist ik even niet waar de voeten te zetten :lol: :lol: En k was niet de enige die sukkelde want Arne had hetzelfde probleem :)
Voorlopig houden we het bij 2 en mogen er steeds bezoekers (zelfs meer dan 1 (tip)) komen :lol: :lol:
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 22-11-2010 23:18

OOH Lynn wat ne schone banner heb jij :D :D
wil ik oooooooookkkk :P

Ik ben dus niet naar Kortrijk kunnen gaan , geveld en knock out van de griep :cry: maar naar de Winner komen we :D
Altijd met Izzy en als Bel niet zwanger is dan is zij er ook bij !!
Dus zien jullie mij aankomen met ons kleine meid dan weet je genoeg en anders ........................ puppys pink_elephant

Ooh Lynn , ik ga Petra ook maar eens een bezoekje op de Winner brengen , Belleke en fracil hun nekske is hetzelfde als hesterke en ons Izzy heeft maar 1 maatje groter nodig :D
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 23-11-2010 07:52

Roosje schreef:
elsje schreef:oh oh zijn er plannen!! vertel vertel :wink:
Nee hoor, absoluut niet. Vanaf janauri mag ik puppy-snuiven. In Oudenaarde wel te verstaan.
Toen er hier gisteren 3 lagen te slapen wist ik even niet waar de voeten te zetten :lol: :lol: En k was niet de enige die sukkelde want Arne had hetzelfde probleem :)
Voorlopig houden we het bij 2 en mogen er steeds bezoekers (zelfs meer dan 1 (tip)) komen :lol: :lol:
snappie snappie (zeker als ze klein zijn ook :P )
Afbeelding

Corgi Flower
Berichten: 300
Lid geworden op: 17-11-2010 22:50

Bericht door Corgi Flower » 23-11-2010 08:42

elsje schreef:
Roosje schreef:
elsje schreef:oh oh zijn er plannen!! vertel vertel :wink:
Nee hoor, absoluut niet. Vanaf janauri mag ik puppy-snuiven. In Oudenaarde wel te verstaan.
Toen er hier gisteren 3 lagen te slapen wist ik even niet waar de voeten te zetten :lol: :lol: En k was niet de enige die sukkelde want Arne had hetzelfde probleem :)
Voorlopig houden we het bij 2 en mogen er steeds bezoekers (zelfs meer dan 1 (tip)) komen :lol: :lol:
snappie snappie (zeker als ze klein zijn ook :P )

HAHAHA maar Els en Roosje toch hoe leuk !!!!!!!! :D :D
Afbeelding

Plaats reactie