Feestelijk Lustrumweekend 1 en 2 september a.s.

Hier kom je te weten waar en wanneer er gewandeld kan worden met onze roedelleden. Ook vind je hier info over cardigan-activiteiten die georganiseerd worden.
Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 03-09-2012 10:07

Leuke foto's! :D

Maarre Ati, heb ik iets gemist.. wat is er aan de hand met Frans..??
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

leontine
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15-11-2010 22:03

Bericht door leontine » 03-09-2012 10:50

Wil iedereen bedanken voor de gezelligheid, ad mooie fotos hoor
Ellen en familie super voor wat jullie hebben gedaan

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 03-09-2012 12:00

Ad wat een leuke foto's !!
Wat staat onze kleine vent er toch schattig op hartjes

(ik ga er wel een paar pikken voor facebook want ik heb geen foto gemaakt :oops: )

Ook via deze weg wil ik Ellen en familie heel hartelijk danken voor de goede zorgen!
Wat was alles ontzettend goed geregeld wonderful
Ook de evenementen commissie en wccn bestuur ontzettend bedankt voor alle goede zorgen wooohooo .
Bryn en ik hebben ons kostelijk vermaakt, meegedaan aan ontzettende leuke workshops , uiteraard ook deze mensen heeeel hartelijk dank.
Ontzettende leuke mensen en honden gezien en gesproken.
(ook een paar gemist wat ik heel jammer vind)
We hadden heel erg mooi weer, en ben inmiddels zo rood als een klein kreeftje sunny
Maar het was zeker voor herhaling vatbaar thumbsup

Zo en dan nu aftellen voor de KCM okokok
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 03-09-2012 13:34

Ook Jeroen, Chef, Lieve en ik hebben het geweldig naar ons zinnetje gehad. Iedereen die er aan meegewerkt heeft, Bedankt!!!!! De Hondjes liggen al de hele dag in de slaapmodus. We gingen even wat boodschapjes doen en Chef vluchtte in de bench (zo van : " ik zie jullie later" en Lieve dacht zal ik wel of niet.... Uiteindelijk had ze ook geen zin om mee te gaan. Maar het was fantastisch! Wij hebben alleen gsm foto's, dus die van Jeroen heb ik al van je gepikt Ad....
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 03-09-2012 19:31

Aan de foto's te zien heeft iedereen die aanwezig was op het lustrumfeest een heel gezellig weekend gehad.

Er komen vast nog meer foto's zodat de thuisblijvers ook nog een beetje kunnen meegenieten.
Afbeelding

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 03-09-2012 20:20

applaus Héél mooie fotoreportage, Ad!! wooohooo

Was het zaterdag al leuk, dan was het zondag zo te zien niet minder! Prachtig!! thumbsup
Afbeelding

nicol moors
Berichten: 295
Lid geworden op: 17-03-2011 15:48

Bericht door nicol moors » 04-09-2012 09:42

Ad super gave fotokes hartjes
en allemaal wat was het toch een geweldig weekend
volop genoten zaterdag de super wandeling in een geweldig mooi gebied we zijn vaker bij Ellen op bezoek geweest en het is van ons maar een stukje rijden maar nooit geweten dat het daar zo mooi is :D :D
zondag helemaal geweldig heel veel geleerd Betty vind speuren helemaal leuk Fleur ja die moet echt aangedreven worden maar de foto workshop hhhmmmmm helemaal geweldig zoveel geleerd
en na afsluiting de bbq met 1 woord gezegd helemaal super gezellig
en luc ...wij zitten hier vol ongeduld te wachten op de zeker mooie foto,s wat jij hebt gemaakt zaterdag :mrgreen: :mrgreen:
zal er zekers net als bij ad een paar gaan pikken rollsmile
knuf
knuffels Nicol en pootjes van Betty en Fleur
www.frommiabo.jouwweb.nl

Nicole
Berichten: 146
Lid geworden op: 25-08-2012 13:10

Bericht door Nicole » 05-09-2012 11:40

Voor ons de 1e keer om zoiets van de WCCN mee te maken, en het was TOP!!!
Mijn foto's zet ik er het weekend wel even op, we hebben er nog een weekje de kuilen aan geplakt, maar het internet daar doet niet helemaal wat ik wil :lol: . Nu zijn we even thuis om voor de vogels te zorgen dus maar even snel ingelogd :lol:
Groetjes Nicole en een lebber van Tjinta en Polleke

luc.vdberghe
Site Admin
Berichten: 985
Lid geworden op: 15-11-2010 13:42

Bericht door luc.vdberghe » 05-09-2012 13:36

nicol moors schreef:...en luc ...wij zitten hier vol ongeduld te wachten op de zeker mooie foto,s wat jij hebt gemaakt zaterdag :mrgreen: :mrgreen:
zal er zekers net als bij ad een paar gaan pikken rollsmile
knuf
Dag Nicol. Niet echt van mijn gewoonte :mrgreen: , maar ik heb zaterdag nogal wat foto's gemaakt. Duurt dan natuurlijk wel even vooraleer de selectie hier te voorschijn komt, hé. Ik kan wel al meegeven dat jouw twee lievelingen er toch wel mooi op staan. :D
Afbeelding

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 05-09-2012 17:06

ik heb ook nog kiekjes, zal even kijken of dat in het weekend even geplaatst kan worden, gr.Riet

Plaats reactie