Chef en Lieve nodigen jullie uit - wandeling 2 juni 2012

Hier kom je te weten waar en wanneer er gewandeld kan worden met onze roedelleden. Ook vind je hier info over cardigan-activiteiten die georganiseerd worden.
Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 01-06-2012 22:20

Graag ontvang ik een verslagje voor op de site.

En natuurlijk foto's.
Blocknote, pen en camera liggen al klaar......
Ik heb ook de boodschappen in huis. De transportboot is ingelicht, picknick dekens liggen klaar, evenals de bbq en het bestek om het vlees om te draaien. Tekenpen, nummer van de DA opgezocht (mocht het nodig zijn) kooltjes en lucifers (zul je altijd zien dat er niemand rookt - hoe krijg je dan de bbq aan -) zonnedans is ook al gedaan, dus ik ga maar eens lekker slapen en morgen er een gezellig dag van maken. Mijn hoofd is leeg, dag is gepland!

Truste allemaal en morgen gezellig meegaan!
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 01-06-2012 22:22

Allemaal heel veel plezier morgen.

running_dog d_o_g d_o_g running_dog

Volgens de berichten blijft het droog.
Vergeet vooral niet om veeeeel fotocamera te maken.

Ik zal aan jullie denken als ik morgen aan het werk ben. :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 01-06-2012 22:56

Iedereen een prettige wandeling en een heerlijke BBC
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 02-06-2012 06:07

Chefke schreef:
Graag ontvang ik een verslagje voor op de site.

En natuurlijk foto's.
Blocknote, pen en camera liggen al klaar......
Ik heb ook de boodschappen in huis. De transportboot is ingelicht, picknick dekens liggen klaar, evenals de bbq en het bestek om het vlees om te draaien. Tekenpen, nummer van de DA opgezocht (mocht het nodig zijn) kooltjes en lucifers (zul je altijd zien dat er niemand rookt - hoe krijg je dan de bbq aan -) zonnedans is ook al gedaan, dus ik ga maar eens lekker slapen en morgen er een gezellig dag van maken. Mijn hoofd is leeg, dag is gepland!

Truste allemaal en morgen gezellig meegaan!
Veel plezier allemaal vandaag en euh .... Vergeet de camera niet op te laden
:mrgreen:
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 02-06-2012 07:43

Blocknote, pen en camera liggen al klaar......
Ik heb ook de boodschappen in huis. De transportboot is ingelicht, picknick dekens liggen klaar, evenals de bbq en het bestek om het vlees om te draaien. Tekenpen, nummer van de DA opgezocht (mocht het nodig zijn) kooltjes en lucifers (zul je altijd zien dat er niemand rookt - hoe krijg je dan de bbq aan -) zonnedans is ook al gedaan, dus ik ga maar eens lekker slapen en morgen er een gezellig dag van maken. Mijn hoofd is leeg, dag is gepland!

Truste allemaal en morgen gezellig meegaan![/quote]

Nou Margreet, die zonnedans heeft gewerkt, de zon schijnt hier overvloedig met een strak blauwe lucht sunny .
Wij hebben er zin in en hopen veel andere Cardigans met baasjes te ontmoeten, tot straks allemaal dancer1

Beppie
Berichten: 462
Lid geworden op: 15-11-2010 22:14

Bericht door Beppie » 02-06-2012 09:00

iedereen die vandaag naar de wandeling gaat veel plezier
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 02-06-2012 17:41

Nou degene die niet mee geweest zijn vandaag, jullie hebben een geweldige wandeling/ BBQ gemist.
Het was erg gezellig, mooi weer en leuke mensen met dito Corgi's ontmoet wonderful
Margreet en Jeroen; een grote pluim, jullie hebben daar een prachtig wandelgebied en hebben een erg leuke wandeling/ BBQ georganiseerd thumbsup

Loes
Berichten: 847
Lid geworden op: 07-12-2010 11:33

Bericht door Loes » 02-06-2012 18:03

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het was top geregeld, top weer en super gezellig! Volgend jaar weer? Enne... Laat de foto's maar komen!!!

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 02-06-2012 18:58

Pullekes schreef:Nou degene die niet mee geweest zijn vandaag, jullie hebben een geweldige wandeling/ BBQ gemist.
Het was erg gezellig, mooi weer en leuke mensen met dito Corgi's ontmoet wonderful
Margreet en Jeroen; een grote pluim, jullie hebben daar een prachtig wandelgebied en hebben een erg leuke wandeling/ BBQ georganiseerd thumbsup
Daar twijfel ik geen seconde aan :wink: Leuk dat jullie het heerlijk hebben gevonden
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 02-06-2012 19:26

super om te lezen dat het een fantastische dag is geweest en nu ...FOTO'S :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie