Al aanmeldingen binnen voor 1 april

Hier kom je te weten waar en wanneer er gewandeld kan worden met onze roedelleden. Ook vind je hier info over cardigan-activiteiten die georganiseerd worden.
Plaats reactie
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 02-04-2012 16:05

Hier ook een bedankje richting de evenementencommissie en Marjanne. Wat een fijn weekend was dit weer, daar kan ik weer even op teren.

Eerst visite in Gaanderen, huis bekeken en goedgekeurd, leuk filmpje gezien en lekkere hapjes gedaan en de nacht knorrend doorgebracht, haha, en toen nog een fijne wandeling met allemaal gezellige cardigenliefhebbers. Het enige pemmetje was ook nog eens een origineel en lief exemplaar :wink: .
M'n kleine Fiona heeft alle commotie met glans doorstaan en er van genoten. Uiteraard hield Elsemiepje d'r moeders goed in het oog, haha, ze zou er eens zonder haar vandoor gaan! Fiona had andere ideeën, die wilde alleen maar lol maken met allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. 't Is nu eenmaal een lekker ding :lol: .
De terugreis ging vlot en eenmaal weer thuis kon ik weer genieten van de lekkere koffie van m'n Franske :wink: .
Zowel Fiona als Els vroegen me vanmorgen wanneer we weer gaan voor een feessie, haha. Nou, eerst op naar de show in Leeuwarden en dan zien we wel weer.

Nou gezelligerds van gisteren, blijf zo braaf :wink: , dan komen we elkaar vast wel weer eens tegen. En jullie weten het..........de koffie is 'bijna' klaar :wink: .
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 02-04-2012 18:47

Nou is Sky gisteren ook zeker niets tekort gekomen :mrgreen: maar dit ziet er ook zeer gezellig uit.
En wat hebben jullie geluk gehad met het weer.
De hondjes hebben ook genoten zo te zien.
Prachtige reportage Elly! thumbsup
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Christie
Berichten: 39
Lid geworden op: 18-11-2010 20:06

Bericht door Christie » 03-04-2012 14:32

Elly zoals gewoonlijk weer heeeeele mooie foto's. Zo te zien hebben wij wel wat gemist. Volgende keer zijn we zeker weer van de partij.
liefde voor Corgi's is als een virus

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 03-04-2012 18:22

Ohh wat een leuke foto's allemaal! En wat een leuke hondjes! Heel leuk ook om te zien is die verschillen in vacht, de ene wat langer, de andere stuk korter en er dan weer tussen in..... :D
Helaas waren wij er niet bij..... misschien de volgende keer..... het ziet er iig heel gezellig uit!!!

Grtz Daane
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 03-04-2012 19:15

Ik dacht ook al een sir Cedrik te herkennen aan z'n strakke bles ;-)
En Max heeft zich goed vermaakt zo te zien :lol: :lol:

Jammer dat we er niet bij waren, dat zag er gezellig uit!.
Elly, wat een prachtige foto's!
Afbeelding

Mandy
Berichten: 594
Lid geworden op: 12-07-2011 08:42

Bericht door Mandy » 04-04-2012 16:38

courtly schreef:Hier ook een bedankje richting de evenementencommissie en Marjanne. Wat een fijn weekend was dit weer, daar kan ik weer even op teren.

Eerst visite in Gaanderen, huis bekeken en goedgekeurd, leuk filmpje gezien en lekkere hapjes gedaan en de nacht knorrend doorgebracht, haha, en toen nog een fijne wandeling met allemaal gezellige cardigenliefhebbers. Het enige pemmetje was ook nog eens een origineel en lief exemplaar :wink: .
M'n kleine Fiona heeft alle commotie met glans doorstaan en er van genoten. Uiteraard hield Elsemiepje d'r moeders goed in het oog, haha, ze zou er eens zonder haar vandoor gaan! Fiona had andere ideeën, die wilde alleen maar lol maken met allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. 't Is nu eenmaal een lekker ding :lol: .
De terugreis ging vlot en eenmaal weer thuis kon ik weer genieten van de lekkere koffie van m'n Franske :wink: .
Zowel Fiona als Els vroegen me vanmorgen wanneer we weer gaan voor een feessie, haha. Nou, eerst op naar de show in Leeuwarden en dan zien we wel weer.

Nou gezelligerds van gisteren, blijf zo braaf :wink: , dan komen we elkaar vast wel weer eens tegen. En jullie weten het..........de koffie is 'bijna' klaar :wink: .
Floris bloost nu helemaal en is nog rooier dan hij al was. :wink: Ik moest je een dikke knuf geven, dus bij deze... kissss

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 05-04-2012 11:14

Mag wel eens gezegt worden. Ik vond het een allerleukste pem.
Eentje die op een pem lijkt, hihi, en dat zie ik wel eens anders :wink: .
Afbeelding

anoeska
Berichten: 15
Lid geworden op: 21-12-2010 01:42

Balen

Bericht door anoeska » 09-04-2012 18:02

Zo te lezen hebben we een wandeling gemist . Mooi balen .

Plaats reactie