Al aanmeldingen binnen voor 1 april

Hier kom je te weten waar en wanneer er gewandeld kan worden met onze roedelleden. Ook vind je hier info over cardigan-activiteiten die georganiseerd worden.
hester
Berichten: 110
Lid geworden op: 17-02-2012 07:24

Bericht door hester » 01-04-2012 22:25

Wat een leuke foto's van alle running_dog

En ik vind Frodo echt Zo'n mooie kop hebben.
Echt leuk alle hondjes bij elkaar. Ze zullen we moe zijn. (en hun baasjes vast ook)

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 01-04-2012 22:29

Één baasje en twee hondjes liggen hier alvast omver :mrgreen: Wie zou dat zijn hihi :lol:
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 01-04-2012 23:01

wat een fijne foto's!!

en wat een voetbalster is arwen toch :lol:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 02-04-2012 07:17

Er was ook een broertje van Cadell en Willem daar! Clint een schone vent hoor :wink:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 02-04-2012 08:29

Langs deze weg wil ik graag Marjanne en vriendje Thiemo en ook de evenementencommissie van de WCCN nog even bedanken voor de heerlijke wandeling van gisteren!

Wij vonden het heel fijn en onze sloebers hebben heel hard genoten en we genieten hier nog steeds na :lol: :lol:

Het was ook heel fijn om wat forumgenoten live te kunnen ontmoeten, Loes en Remco met Max en Mandy met echtgenoot samen met mooie Kaïn en Floris, heel leuk om met jullie te praten en wandelen :wink:
Afbeelding

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 02-04-2012 08:52

Hoi allemaal,
hehe, na de wandeling nog naar een verjaardag.................. en nu weer bij bloed.
Allemaal weer goed thuis gekomen? sommigen moesten toch nog wel echt een heel eind voor ze thuis zouden zijn.
Wat een prachtig uitstapje was het en eens supermooie omgeving.
Marjanne en buurvrouw Nanny, bedankt voor de prachtige route!
Zit nu met de koffie even lekker te genieten van de prachtige foto's van Elly.
Voor iedereen zit er wel een mooie kiek tussen van zijn of haar hond.
Elly erg bedankt voor je aanwezigheid.
Samen lekker genoten, al was de start wat fris.............. graag tot een volgende keer,
heel veel groetjes van Riet

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 02-04-2012 10:34

elsje schreef:Er was ook een broertje van Cadell en Willem daar! Clint een schone vent hoor :wink:
Ze lijken op elkaar hé, de broertjes...
ik dacht al Sanne en Clint te herkennen :wink:

Afbeelding
Afbeelding

hummer
Berichten: 1732
Lid geworden op: 15-11-2010 18:56

Bericht door hummer » 02-04-2012 11:14

Zo een beetje laat, maar had nog niet eerder de tijd om de laptop open te klappen.
Marianne onwijs bedankt voor de leuke wandeling! Het was een mooi gebied, door het vele kletsen vergat ik soms gewoon even van de omgeving te genieten.
Het was weer een reuze gezellige wandeling. Ik heb weer wat nieuwe mensen ontmoet.
Elly leuk dat je er was. Ik heb je helaas niet gesproken, maar bedankt voor de oh zo mooie foto's.
De bittergarnituur was op zijn achterhoeks, maar smaakte prima. Op de terug weg reed ik door een dorpje, waar mijn oog ineens op een bordje brocante viel. Gelijk heb ik de auto aan de kant gegooid en daar twee super gave industriële lampen gescoord voor boven onze eettafel. Dat was dus twee vliegen in een klap: een leuke dag en twee waanzinnige lampen.
Inmiddels is het gewone leven weer verder aan het gaan en ben ik nog aan het uitpuffen van de sportschool. Hummer ligt nog lekker te slapen die droomt nog even na van gisteren.
Tot de volgende keer allemaal!!!!
Afbeelding

marjanne
Berichten: 58
Lid geworden op: 07-12-2010 11:32

Bericht door marjanne » 02-04-2012 11:40

Ook zelf heb ik enorm genoten van deze wandeling. Wat heerlijk met zoveel corgivrienden de dag door te brengen. Voor mij geldt ook dat ik nog met veel meer wandeldeelnemers had willen praten. Mijn geweldige buurvrouw Nanny heeft het ook erg naar de zin gehad. Ze kent de omgeving op haar duimpje en weet de mooiste plekjes te vinden. Ze wandelt ook vaak met m'n Thiemo en die twee zijn heel goede vrienden.
Uiteraard heb ik ook erg genoten van de foto's van Elly. Ook de ontmoeting met Tess was wel heel bijzonder. Wat een heerlijke moeder heeft die Thiemo van mij toch.
En..... wat waren m'n Thiem en ik moe gisteravond, lekker en tevreden moe wel te verstaan.

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 02-04-2012 12:23

Het thuisfront is hier best wel een beetje jaloers. Nou ja, onze woefers mochten ook niet klagen, s morgens vroeg (met zon) hebben ze ook hun wandeling gehad en stond mijn vader hen alweer op te wachten en kregen ze van hem hun zondagse portie lekkers.

Prachtige foto's trouwens. Iedereen genoten en bijgekletst en veel vrienden gemaakt (zowel de 2- als 4-voeters)
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie