stil........

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 16-10-2013 18:39

Succes Miranda.
Ik vermoed dat dit een beetje t zelfde zal zijn als de mensen die nu dagelijks langs komen bij mijn moeder. Doe er mijn hoedje voor af hoor.

Suzan, ......., idd wasje, plasje, melk, .... : ik had het daar die eerste maanden ook wel lastig mee, hele dagen binnen zitten (was dan nog winter ook). Soms kwam Jan s avonds thuis en moest ik nog even een wandeling gaan doen, gewoon om eens buiten te zijn. Maar eens ze 3 maand zijn, krijg je zo veel terug van zo'n klein kind, die glimlach, het grijpen, ........... , dat was ook het moment toen ik terug moest gaan werken. :? Moest ik de klok kunnen terug draaien, zou ik het nu ook anders aanpakken. Ik geef de jonge mensen nu gelijk als ze 6 maand tot een jaar thuis blijven, ..... Er zijn nu ook wel meer mogelijkheden dan vroeger. Dus Suzan, even lijkt het saai en eentonig, maar binnenkort is de situatie heel anders hoor. De was en plas blijft wel, maar je kleine meisje zal je dag na dag verbazen met alle nieuwe dingen die ze kan.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-10-2013 10:26

Inderdaad zitten de meeste mensen op feesboek. Ik ook.
En omdat het hier errug druk is, heb ik jullie verwaarloosd, schaam, schaam, schaam.
Maar er gaan nu eenmaal niet meer uren in een dag, gek hé? :wink:

Nu de verbouwing achter de rug is, de pups groter groeien komt er hier weer wat struktuur in het leven, haha.
Ik hoop hier dus weer vaker gezellig mee te lezen en te babbelen. Nou ja, in ieder geval tot het nest van onze Britt en Spencer d'r is, dan ben ik weer een tijdje mak :mrgreen: .

Voor de rest gaat het leven z'n gangetje. Binnen de cardiganwereld is het stil. Tenminste, ik hoor nooit meer wat van iemand.
Na al die jaren van intensieve contacten was het even afkicken toen bleek dat ik nergens meer een mening over mag hebben, laat staan dat ik iets goed zag. En nog erger, dat ik vooral moet zwijgen.
Maar nu :D , oh wat een bevrijding. Het leven is weer leuk, ik kan weer mezelf zijn. Super toch!
Inmiddels ben ik er achter dat ik niet verandert ben, nog steeds hetzelfde doel voor ogen heb. Gelukkig zie ik om me heen dat de meeste mensen zelf kunnen denken en doen.

Mijn nieuwe leus is dan ook: "zing zoals je gebekt bent en doe niet aan play-backen".

En voor de rest, maak plezier in het leven want je bent er maar even :wink:
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 17-10-2013 16:39

hmmmm......... dat ken ik wel......... je mag tegenwoordig blijkbaar niet meer zeggen wat je er zelf van vind....... maar met de meute meelopen...... en anders moet je je mond maar houden...... sssst
Ja ik ben daar ook niet echt van...... iig ik zeg regelmatig wat ik denk...... maar ook ik zeg als dat waar ik achter stond, later blijkt dat ik er goed naast zat...... dan zeg ik dat ook....... en dat vinden mensen ook raar........... :? :?

Ochhh..... ik loop dan liever alleen dan dat ik mee loop met andere....... tja en dat is ook "eng"....... Maar mij bevalt het prima.......en er is niets voor niets de spreuk:

*Als je jezelf belast met een sociaal aanvaardbaar image,
stop je jezelf in een dwangbuis.....

nou en zoals overal hier al bekend is zitten wij niet op FB....... lekker rustig hoor! Maar idd soms te rustig hier........ maar als ik lees wat iedereen aan het doen is denk ik.......... ja ik snap dat ze niet hier zitten..... die hebben t veel te druk!!!

Grtz Daane
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-10-2013 17:21

Ik vind feesboek ook wel lollig hoor, gewoon even voor de snelle babbel.
Zolang je iedereen neemt zoals ze zijn is het best lachen daar.
En dat doen we dus, want het leven is te kort om te sippen :lol:
Afbeelding

Plaats reactie