Cadell

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 08-11-2012 07:57

Hoi Ingrid,

Goed om te lezen dat jullie weer een fijne tijd samen hebben gehad, maar ik snap heel goed dat het afscheid nemen steeds weer enorm veel pijn doet.....

Daane
Afbeelding

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 21-11-2012 21:26

Ik lees dit nu pas. Wat ontzettend heftig zeg! Fijn voor de hondjes dat het zo goed gaat in de nieuwe situatie, maar wat verdrietig voor jullie. Sommige honden liggen elkaar nu eenmaal niet en dan is het een dapper besluit om te herplaatsen. Altijd in stress leven is natuurlijk voor de hondjes ook niet goed. Wel fijn dat hij in de buurt blijft.
Afbeelding

Apple
Berichten: 272
Lid geworden op: 29-04-2011 21:21

Bericht door Apple » 26-11-2012 00:30

Jeetje wat naar....
Wel een heel dapper besluit!
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 30-09-2013 15:40

dit weekend was het net een jaar geleden dat Cadell verhuisde naar Wim.

Een moeilijk jaar, maar zoals Ati schreef 'Nu is het moeilijk, maar geloof me zodra je ziet dat alle drie de honden opbloeien weet je dat het goed is. En dat is wat het belangrijkst is. ' is gebleken.


Ondertussen woont Hanne ook al bij hem :mrgreen: en ik krijg heel veel kansen om tijd met hem door te brengen en dat doet zo'n deugd, hij is niet volledig uit mijn leven weg.... en hoe pijnlijk het afscheid telkens weer is, ik geniet zo intens van die momenten.

Ik zie dat hij heel gelukkig is, heeft een prachtig leven waar vele honden maar kunnen van dromen, heeft een schitterende band met zijn nieuwe baasjes en ook al voel ik dat hij mij wat 'loslaat' .... ik zie dat het goed is zo.

Maar ik blijf erbij, het is een zware pijnlijke beslissing om je hond, waar je zo om geeft, te moeten herplaatsen. Het blijft knagen en het schuldgevoel blijft. Hier Bo zien genieten in alle rust van z'n oude dag verzacht de pijn, dan weet je dat je ze beiden gelukkig gemaakt hebt.

En allen die ons toen zo veroordeelden om de keuze en ons voorhielden dat we niet het beste met Cadell voorhadden, kregen gelukkig ongelijk

En Cadell......... blijft voor altijd mijn klein kereltje, mijn kleine Peter Pan die ik zo graag zie
Afbeelding

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 30-09-2013 16:41

Wat fijn dat het nu voor Cadel goed is gekomen en daar gaat het om.
hartelijke groetjes van Riet

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 30-09-2013 22:01

En zo is dat.
Je beslissing is een hele moeilijke geweest, maar gelukkig heb je er goed aan gedaan.
En wat andere mensen er van denken......och zij weten niet beter en een oordeel ligt altijd makkelijk klaar.

Misschien kunnen wij hier weer eens een foto zien van het manneke.
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 02-10-2013 00:14

Blij nog eens iets van Cadell te horen, heb er al vaak aan gedacht.
Ik zeg altijd : oordeel en veroordeel niet. Soms sta je zelf voor harde keuzes en kritiek is er toch altijd. Die moet je (zo goed mogelijk proberen) negeren.
PS : een foto'ke van de jongeman mag altijd zulle.
Groeten aan Hanne
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 02-10-2013 18:00

De beste stuurlui staan altijd aan wal.......... jij heb de beste keuze gemaakt voor alle hondjes......... en dat het de zwaarste beslissing zal zijn, dat weet ik wel zeker...... maar je hebt de goede keuze gemaakt....... dat zie je keer op keer als je naar de hondjes kijkt..... en weet je......... hoe zwaar het ook is....... iedere keer als je die tevreden snoetjes ziet....... dan weet je dat je de goede keuze hebt gemaakt........ en voor alle mensen die het tegendeel zeggen....... die hebben er geen weet van en die kunnen mn rug op en via mn buik eraf........ jij heb de juiste keuze gemaakt en dat is iets om trots op te zijn...... je honden voor jezelf te zetten.........

En........ idd als je nog foto's hebt......... het manneke zal wel al enorm gegroeid zijn.......
Wij zijn benieuwd!!!

Grtz Daane :D
Afbeelding

Hanne
Berichten: 1518
Lid geworden op: 28-03-2011 20:44

Bericht door Hanne » 20-10-2013 20:35

speciaal voor degenen die er om vroegen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 20-10-2013 22:34

Waaaaauw, het gaat hem goed zo te zien throwakiss

Leuk om weer eens foto's van Cadell met zijn vriendje te zien
Afbeelding

Plaats reactie