Druk dagje vandaag

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Plaats reactie
hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Druk dagje vandaag

Bericht door hannabelgje » 23-06-2012 16:17

Om 9 uur vertrokken richting Otterlo met Zoë om Zoë te laten titeren, Zoë vond het geen goed idee om een druppel bloed in te leveren dus dat was nog geen makkelijke opgave. Gelukkig was de titer best goed. Volgend jaar moet ze de hondenziekte en voor dit jaar was alleen de rabiës voldoende. Helaas moeten we die sowieso laten zetten. Wel nog een middeltje meegenomen om de reactie tegen de enting zo laag mogelijk te houden. Ik hoop dat het werkt, Zoë wordt meestal lamlendig van entingen. Daarna weer onderweg naar Apeldoorn voor een lesje bij Yvette. Uurtje les gehad, ging super goed, maar na een uurtje was Zoë helemaal op. Weer onderweg naar huis en nu is juffrouw Zoë gevloerd.
Wel een leuk en weer leerzaam dagje.
Afbeelding

Dreamer-Francis
Berichten: 533
Lid geworden op: 02-07-2011 19:27

Bericht door Dreamer-Francis » 23-06-2012 18:38

Hoi Hanna,

zozo, jullie hebben idd een druk dagje achter de rug!
Niet gek dat Zoe nu op is (en vrouwtje waarschijnlijk ook, hihi!!), aangezien het allemaal niet niks is.
Hoe gaat het nu met Zoe dan?

Maar wat leuk zeg, dat je bij Tannetje bent geweest!!
Dat is iets wat ik ook graag nog eens wil doen, gewoon om te leren.
Ook hoor ik goede dingen over Erwin van Gijtenbeek.. wel eens van gehoord??

Groetjes Francis
My dream will not only be a dream someday,
it will happen however, they say.
Then, I will have a Cardigan pup in my arms,
enjoying the company, friendship and
Cardigan charms!
I can't hardly wait,
to finally meet my Cardigan soul mate! ♥

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 24-06-2012 11:53

Ja hoor Erwin ken ik ook. Ik ken voornamelijk zijn vrouw. Tannetje vind ik een geweldige vrouw. Ik kom er graag. Ze neemt alle tijd voor je en ik ben ook blij dat ik dit jaar gekozen heb voor titeren ipv enten. Alle titers waren nog hartstikke goed op hondenziekte na, maar die was nog wel te hoog om te enten. Normaal had ze dit jaar weer een grote cocktail moeten hebben en dat was dus echt niet nodig. De titer voor Parvo is gigantisch hoog en ook die voor hepatitis is erg hoog. Terwijl ze als pup het laatst is ingeënt tegen hepatitis. Kun je nagaan hoe lang zo'n enting eigenlijk werkt. En als je ent terwijl er nog zoveel antistoffen zijn dan doet zo'n enting helemaal niks, is dus gewoon weggegooid geld en een onnodige belasting voor het immuunsysteem.
Er wordt ook nog een ontlastingsonderzoek gedaan om te kijken of ze ontwormt moet worden. Daar krijg ik de uitslag nog van.
Afbeelding

Plaats reactie