Amy

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 27-02-2012 21:15

Hahaha :lol: Hier kwam een vertellen dat het een 'kat-hond' was.

Het is toch positief hoor, die aandacht. We komen ze ook wel 's tegen die speciaal even komen melden dat ze de meeste honden vies & lelijk vinden, maar Gijs erg mooi :lol:
Afbeelding

hester
Berichten: 110
Lid geworden op: 17-02-2012 07:24

Bericht door hester » 19-04-2012 16:31

Aiai, Amy kan ongeveer 3 uurtjes alleen zijn.
Ze zit dan in de bench.
We hadden haar in het begin los in huis, maar dan ging ze speelgoed van de kids slopen, en er lag soms een plas, dus hebben we een bench neergezet.
We hadden zo'n metalen bench, maar een paar weken terug zag ik op internet een soort "reis" bench. Erg mooi, die is van het materiaal waar ook een kindercampingbedje van gemaakt is.
Je kunt de luikjes naar beneden doen, zodat het ook donker is, er zitten opbergvakken in.

Erg handig, vooral als we ergens op visite gaan en de honden zijn druk, dan kunnen ze daar even in. Hij is heel erg licht dus makkelijk mee te nemen.

Ze gaat er makkelijk in, als we naar bed gaan en de lichten uitdoen, gaat ze er al in.

Zo gaat het al een paar weken.
Nu kom ik net thuis, zit onze diva achter de deur te kwispelen....
En een gat van 20 cm in de bench.........
Aiai......

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 19-04-2012 20:12

Wat een thuiskomst.
Hester blij Amy te zien
Amy blij Hester te zien
maar ............ hoe komt Amy hier? Hebben de puppykuren de bovenhand gehad vandaag?
Af en toe komen die kuren idd nog eens naar boven en dan ....
Soms moet je er mee lachen, zonder dat ze't merken, maar ja een kapotte bench is niet om mee te lachen.
Haal de ijzeren bench maar weer boven.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 19-04-2012 20:35

Oei, das minder natuurlijk!! Hier hebben we ook zo'n reisbench/tentje en de hondjes (vooral Frodo) zijn er gek op!

Maar in zo'n bench is natuurlijk makkelijk een gat te knagen :mrgreen:
Afbeelding

Pullekes
Berichten: 565
Lid geworden op: 27-03-2011 09:12

Bericht door Pullekes » 19-04-2012 20:38

sEm_oops2

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 19-04-2012 22:04

een van de redenen dat wij tot ongeveer een half jaar geleden gewoon een ijzeren bench in huis hadden staan.
Inmiddels ook een Nylon, maar sky is gelukkig geen sloper.

Maar stieken moet ik toch wel een beetje rollsmile
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Au3
Berichten: 1737
Lid geworden op: 16-11-2010 13:38

Bericht door Au3 » 19-04-2012 22:18

Sanne en Sky schreef:een van de redenen dat wij tot ongeveer een half jaar geleden gewoon een ijzeren bench in huis hadden staan.
Inmiddels ook een Nylon, maar sky is gelukkig geen sloper.

Maar stieken moet ik toch wel een beetje rollsmile
Wacht maar, die zus van Sky gaat hem straks nog wat leren, hahaha

@amy; het mag natuurlijk niet, maar ik vind het een keigoed voorbeeld van corgi humor :mrgreen:
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 20-04-2012 21:55

donald_D en dan opeens halen ze nog streken uit, juist als je het niet meer verwacht.

Slopen doen ze hier niet, hebben ze ook eigenlijk nooit echt gedaan.
Wel af en toe een tandje ergens inzetten om te kijken of de tandjes sterker waren dan...... :mrgreen:

Nu ze allebei al lang puppy- af zijn wordt er zo af en toe wel eens stiekum ergens iets heel sneaky weggepikt.

Vooral de schoonmaakdoekjes uit een emmer (wel een lege) zijn favoriet.
En dan maar zien dat je het weer terug krijgt

In het begin wordt het spelletje natuurlijk vrolijk meegespeeld.
Als er genoeg gespeeld is wordt het gelukkig ook weer netjes teruggegeven.
Afbeelding

hester
Berichten: 110
Lid geworden op: 17-02-2012 07:24

Bericht door hester » 21-04-2012 11:40

Ze verzameld ook erg graag schoenen, hahaha. Ze doet er niet zoveel mee, maar ze zet ze op een rijtje.

Misschien kan ik haar ook leren de kast opruimen, dat zou fijn zijn.

Voor de rest is het echt een lieverd. Tony en Amy zijn gek op elkaar, alleen buiten wil Amy met hem spelen, en probeert ze hem uit te dagen, maar meneer wil buiten zijn eigen ding doen, (beetje snuffelen hier en daar) en heeft geen zin in druk gedoe.

Alleen als er een hond te wild met Amy doet, dan springt hij ertussen.

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 21-04-2012 14:29

Kijk, daar kun je wat mee. Een hond die de schoenen niet opvreet maar ordend, haha. Kan ze dat ook met keukenkastjes :wink: .

Tja, die stoffen mand. Dat was een balletje die voor het doel lag en Amy schopte hem er in. Spook Fiona vertrouw ik ook niet in zo'n bench. Het schatje is geen sloper, maar....................dat zou ook de kat op 't spek binden zijn, hihi.
Afbeelding

Plaats reactie