JONGEHONDENDAG 2012

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-06-2012 09:42

Mmmmmmmm wou zouden hier dringend nog eens moeten oefenen :lol: maar het is wat het is en het wordt wat het wordt :wink:

Alleen denk ik dat we aan de wandeling vooraf niet zullen deelnemen, gezien de nogal speciale kwaliteiten van ons meisje, lijkt ons dat het best :lol: :lol:
kwestie van toch een beetje proper de ring in te gaan :lol: :lol:

Verder kijk ik er al helemaal naar uit dancer1
Leuk om de broertjes en het zusje van Arwen eens weer te zien en heel speciaal een zwangere mama Julie erbij thumbsup dat heeft toch wel iets extra :lol:
Misschien zouden de toekomstige baasjes ook beter eens een kijkje nemen, zo kunnen ze al op voorhand een beetje zien aan wat ze zich kunnen verwachten :mrgreen: :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-06-2012 15:33

De broertjes en zusjes zijn d'r wel, maar moeders Julie komt net op zaterdag terug van vakantie uit Zweden :wink: .
Tja, 't is geen ziekte dus het leven gaat gewoon door, hihi.
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 11-06-2012 15:59

en Ati komen er veel viervoeters zaterdag????????? ben wel eens benieuwd.... van het nest van Cadell denk ik dat er maar 3 of misschien 4 zijn allemaal broertjes ?????? ben ik juist of zijn er nog aanwezig?????

en Elsje...ik ben ook geen 'handler' hoor :mrgreen: maar ik heb iets van hier is de olympische gedachte eerst...meedoen is belangrijker dan 'winnen' :mrgreen:

ik denk dat ik Hanne nooit het filmmateriaal zal tonen want die zal plat liggen van het lachen, ik die Cadell moet showen :wink: :wink:

maar het zal zowieso een leerrijke aangename dag zijn en dat telt :lol:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-06-2012 18:09

courtly schreef: maar moeders Julie komt net op zaterdag terug van vakantie uit Zweden :wink: .
Tja, 't is geen ziekte dus het leven gaat gewoon door, hihi.
Zeer jammer :? Het ganse nest daar en moeders op de lappen :lol: :wink:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 11-06-2012 20:05

Tja Els, dat heb je met die moderne moeders.........laten hun eigen lolletjes voor gaan :wink: , hihi.

Maar.........er zijn 33 cardies ingeschreven en er komen nog meer mee te supporteren, er komen ouderdieren, ook uit het buitenland en nog veel meer enthousiaste cardiganfanaten.

We gaan er weer een 'FEESSIE' van maken wooohooo .

Onze Sanne is de hoffotograaf van de dag en gaat van ieder 'nest' zodra ze uit de ring komen een familie-foto maken.
*tip* por de fokkers van jullie honden nog even fiks op dat ze zoveel mogelijk de moeder en vaderdieren meenemen (ik ben geport :wink: ).
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 11-06-2012 20:25

:lol: :lol: Mmmm heb jij jouwzelf gepord dan, Mevrouw Dekker :wink:
Nou wij nemen uiteraard ook het Froke mee, altijd plezier verzekerd en ook lawaai :mrgreen:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 12-06-2012 13:33

elsje schreef::lol: :lol: Mmmm heb jij jouwzelf gepord dan, Mevrouw Dekker :wink:
Nou wij nemen uiteraard ook het Froke mee, altijd plezier verzekerd en ook lawaai :mrgreen:
Ik voel de por nog steeds :? . In ieder geval gaat Britt mee als moederdier. Julie komt die dag net terug van haar vakantie in Zweden en niemand weet nog hoe laat. In ieder geval te laat voor de jongehondendag, hihi.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 12-06-2012 14:18

courtly schreef:
elsje schreef::lol: :lol: Mmmm heb jij jouwzelf gepord dan, Mevrouw Dekker :wink:
Nou wij nemen uiteraard ook het Froke mee, altijd plezier verzekerd en ook lawaai :mrgreen:
Ik voel de por nog steeds :? . In ieder geval gaat Britt mee als moederdier. Julie komt die dag net terug van haar vakantie in Zweden en niemand weet nog hoe laat. In ieder geval te laat voor de jongehondendag, hihi.
aha zusje Britt, dat zal Frodo fijn vinden :mrgreen:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 12-06-2012 17:10

elsje schreef:
courtly schreef:
elsje schreef::lol: :lol: Mmmm heb jij jouwzelf gepord dan, Mevrouw Dekker :wink:
Nou wij nemen uiteraard ook het Froke mee, altijd plezier verzekerd en ook lawaai :mrgreen:
Ik voel de por nog steeds :? . In ieder geval gaat Britt mee als moederdier. Julie komt die dag net terug van haar vakantie in Zweden en niemand weet nog hoe laat. In ieder geval te laat voor de jongehondendag, hihi.
aha zusje Britt, dat zal Frodo fijn vinden :mrgreen:
Denk je? Britt heeft haar tandjes al geslepen, hahaha. Kan ze die dag echt eens de 'baas' spelen.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 12-06-2012 20:10

Ik heb Frodo al gewaarschuwd dat zijn lieve zusje er ook zal zijn en hij wil met plezier haar tandjes ook eens poetsen :lol: ook nu ze op scherp staan :lol: :wink:

Maar euh de weersvoorspellingen zien er niet zo goed uit!! hebben jullie een plan B of moeten we zevenmijlslaarzen en regenjas meenemen??
Misschien ook een snorkel en wat zwemvliezen :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie