en er staat er weer een op MP

Lekker kletsen over van alles en nog wat. Het hoeft niet hond gerelateerd te zijn.
elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 29-05-2012 21:44

Wat ontzettend lief van jullie dat je deze mooie vent een lekker mandje hebt gegeven en hem van de pijn hebben verlost!!
Petje af hoor!

Ik heb in het verleden met Daniële gemaild en kreeg meteen ook vijandige antwoorden als je achter de ouders vraagt of eventuele testen die ze wel of niet heeft gedaan!
Ze had ook meteen achter mij gegoogeld schreef ze mij, nou daar zal ze ver mee geraken :mrgreen: Daniële is mij niet onbekend :wink:

Wat leuk dat het zo'n heerlijk lief manneke is en dat hij netjes in jullie roedel past, veel plezier met Joep !!
Afbeelding

Marjo
Berichten: 1817
Lid geworden op: 15-11-2010 21:56

Bericht door Marjo » 29-05-2012 21:55

Wat fijn dat hij bij jullie een nieuw mandje heeft gekregen. applaus

Leuke foto van Joep.

Onze ervaring is dat de cardigans inderdaad clownesker zijn dan de pemmetjes.
Onze eerste corgi,(24 jaar geleden) was een pemmetje.

Het was een schat van een hond en hij is 14 jaar geworden.
Afbeelding

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 29-05-2012 22:11

als ik de berichten op het forum lees, dan kom ik de naam "Danielle" tegen. We zijn gaan googelen en als ik het goed heb is het Danielle de (of van) Rooij uit Hapert. Lekker type! Zelfs het televisieprogramma "Radar" vond het nodig om haar praktijken bekend te maken.
Lees hier maar eens het trieste verhaal van een hondje van haar:
http://pasopvoorpuppykennel.hyves.nl/bl ... ooij/sxKC/

Pure broodfok!! Wat een slecht persoon![/code]

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 30-05-2012 11:51

Gut Coo, kende jij Daniëlle nog niet van Marktplaats?
Die is roemrucht binnen de hondenwereld.
Ik ben ervan overtuigd dat ze de restantjes wat uit de oost-Europese productie farms komt opkoopt en via Marktplaats verkoopt.
Het is komisch om te lezen dat er niet gereageerd wordt op mailtjes.
Dit is gewoon een 'grote griezel' van een mens.
De nieuwe uit Lithoijen is van hetzelfde chapiter, zal mij niet eens verbazen als dit dezelfde als Daniëlle is, maar Liesje klinkt liever, hahaha.

Fijn voor het hondje dat hij bij jullie een warm nestje gevonden heeft, maar zoals bekend is opent dit weer de weg voor een nieuw nest met stakkertjes die door medelijden verkocht worden.
En zo blijft deze dierenmishandeling c.q. dierenkwelling in stand. Niet kopen is de enigste manier. Ze moeten er mee blijven zitten. Doodzielig voor de betreffende honden hoor, begrijp me goed, maar alleen als er geen geld aan te verdienen is kan broodfok uitgeband worden.
Kopen is meewerken aan dierenmishandeling :?
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 30-05-2012 21:00

Coo, proficiat met Joep. Dat ventje zal nu eindelijk een gelukkig (pijnvrij) mandje krijgen bij jullie.
Hopelijk kunnen jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang van hem genieten en kan Joep heel lang van jullie roedel genieten.
Chapeau!
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Coo
Berichten: 433
Lid geworden op: 08-12-2010 10:21

Bericht door Coo » 30-05-2012 22:00

Nou, we zijn hartstikke blij met hem! Wij boffen!!!
Het is zo'n lief manneke. Als hij genezen is ga ik met hem naar school.
Onze tuin is een stukje bos van 13oom², met een hek erom heen. Hij vindt het fantastisch daar, zoveel te snuffelen, hij neemt steeds takken en dennenappels mee naar binnen.
Ik moet wel zeggen dat als ik een Corgi (Pembroke of Cardigan) wil kopen, ik alleen naar de fokkers aangesloten bij de rasverenigingen ga.
En dat vertel ik ook altijd aan anderen, met een hele uitleg erbij. Wij hebben nu 2 hondjes die we uit griekenland hebben meegenomen en Joep en 3 volbloed Pemmen en ik hou van allemaal even veel. throwakiss

Elly
Berichten: 476
Lid geworden op: 23-11-2010 16:29

Bericht door Elly » 02-06-2012 21:27

En weer diverse nesten Cardigans op MP,
Moeder brindle of sable, vader blue merle.
http://link.marktplaats.nl/563892410
http://link.marktplaats.nl/563973959
http://link.marktplaats.nl/565112353

Het lijkt wel mode te worden.
Afbeelding

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 03-06-2012 19:19

Nou het zijn er weer veel te veel....... en dan die prijzen....... vanaf € 375,- vraag me af wat je dan krijgt......... helaas mag het........ diep triest!!

Daane :evil:
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 03-06-2012 20:09

Ik word er instant misselijk van en je kan nog bieden ook :twisted: Ik dacht dat een hondje een levend wezen was. sssst
Afbeelding

Plaats reactie