Gerritsen Trio op gewicht

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Gerritsen Trio op gewicht

Bericht door Rietepiet » 21-12-2011 16:48

Hoi hoi allemaal,
nou hier een klein verhaaltje van Dex, Perla en Ydo.
wist niet zo goed onder welk onderwerp ik het zou plaatsen, dus maar even hier geparkeerd.
Onze jeugd moest naar de DA voor de prik.
Nou werd ik een weekje terug gebeld door de assistente van de DA.
We zijn in oktober verhuisd en ze had het herinneringskaartje (natuurlijk) naar ons oude adres gestuurd. De huidige bewoners hebben haar geinformeerd en zodoende dit telefoontje.
Toen ik het entingsboekje van Perla pakte, zag ik........... Dex en Ydo hadden al in maart 2011 een prik gemoeten.
Ojee ojee, door alle drukte van het afgelopen jaar is dit domweg verslodderd bij de familie Gerritsen.
Ook zijn we met de hele club vorig jaar december geweest, vanwege de kennelhoest, dus daarom misschien ook niet meer zo attent met de jongens te gaan.

Met z'n drietjes in de auto, Dex voorin, de rest achterin.
Eerst maar even langs Hans op het werk, want dat is toch even handiger om wat assistentie te hebben ter plekke.

De jeugd heeft geen krimp gegeven en Dex kreeg complimentjes vanwege zijn prachtig schone gebit. Dex is inmiddels ruim 13 jaar oud.
Toen op de weegschaal.
Dex: 17,8 kg. Perla 14,4 kg. Ydo 15,9 kg.
Hier zijn we erg blij mee. Met name Dex is ook al wel eens 19,5 kg geweest en Perla rond de 16 kg.
De omgeving van Gaanderen doet onze corgi's dus erg goed.
Zou het met de baasjes dan ook zo zijn rollsmile .

Veel groetjes van Riet

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 21-12-2011 17:32

Misschien even een foto van de baasjes plaatsen :mrgreen: dan kunnen wij allen even onze mening geven! Hihi
thumbsup Maar petje af voor de moois slanke gewichten van jullie trio hoor :lol: :wink: Toppie , die komen zeker slank door de feestdagen heen :mrgreen:
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 21-12-2011 19:24

Hmmm, lijkt me leuk zulke foto's, haha.
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 21-12-2011 20:01

Waart ligt het gat Gaanderen? We komen gelijk naar jullie verhuizen ... gezelllig! En goed voor de lijn
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 21-12-2011 20:05

Chefke schreef:Waart ligt het gat Gaanderen? We komen gelijk naar jullie verhuizen ... gezelllig! En goed voor de lijn
"Gat"? Gaanderen..............hoezo gat :lol: , wie heeft er ooit het van gat Nieuwendijk gehoord, is dat niet in Limboland, of ligt dat buitengaats :mrgreen:
Afbeelding

Chefke
Berichten: 1082
Lid geworden op: 16-11-2010 17:08

Bericht door Chefke » 21-12-2011 20:08

"Gat"? Gaanderen..............hoezo gat , wie heeft er ooit het van gat Nieuwendijk gehoord, is dat niet in Limboland, of ligt dat buitengaats
Zeggeh, mevr. Dekker, bij ons staat teminste nog file (a27)... dus het is een berucht dorp (en dat komt niet door de criminelen) Eenrum daarentegen ligt bijna in zee......
Maar waar ligt Gaanderen dan?
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 21-12-2011 20:42

:mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: Wie zegt dat wij hier geen file kennen?
Soms rijden er wel 5 auto's achter elkaar aan :wink: . Waar is de A27? Waar ze al die criminelen opjagen over die weg.

rollsmile
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 21-12-2011 20:56

Dames dames...

Volgens mij ligt Gaanderen in de buurt van Doetichem (als ik het goed heb) niet zo heel ver gelegen van de A18 (dus die vergelijking gaat niet op Magreet :mrgreen: ).

En uuuh Ati, dan woon jij echt in een gat.
want wij hebben files van 6 auto's dus jij wint :mrgreen: :mrgreen:

@ Rietje
wat een mooie gewichten hebben jou hondjes.
Maar waarom mocht Prins Dex voorin???
(beetje verwend??? :mrgreen: )
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

Rietepiet
Berichten: 567
Lid geworden op: 15-11-2010 22:05

Bericht door Rietepiet » 21-12-2011 23:34

Ha die allemaal,
nou we woonden eerst in Varsselder.
Dus voor alle mensen die over een landkaart beschikken, kunnen dat daar nog op vinden.
De plaats Gaanderen...................... ligt inderdaad dichtbij Doetinchem, en aangezien jullie allemaal een compu hebben, kun je dat gewoon goochelen.
We zijn overigens niet het enige gezin met cardigans.
Ook Mary woont hier met enkele cardi's en sinds vorige week wonen ook Ben en Ali in Gaanderen met hun cardi's/
Dus wellicht het meest onbekende dorp met procentueel het hoogst aantal echte honden.
Foto's van de baasjes volgen........................... de komende dagen.
We gaan eerst alle kersthap even naar binnenwerken, dan komt het op de foto beter uit hhahahaha rollsmile ,
gr.. Riet

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 21-12-2011 23:47

Oh, Varsselder-Veldhunten, is dat hetzelfde?
Afbeelding

Plaats reactie