Vaccineren

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 17-05-2011 19:08

Je hebt dierenartsen en dierenartsen daar heb je gelijk in.
Hier zijn ze ook 'menselijk' en kun je er goed mee overleggen.
Ze stellen er prijs op dat je zelf ook nadenkt want dat komt de behandeling van de patiënt ten goede.

Ik hoor ook wel eens andere verhalen en dan rijzen mij ook de haren ten berge. Vind het onbegrijpelijk dat die dan nog klanten hebben. Ik was allang vertrokken, hihi.

Karen, ga jij maar lekker door met een goede dierenarts zijn :lol: en erger je maar niet aan de rest. Zonde van je tijd :wink:
Afbeelding

jess
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-11-2010 13:01

Bericht door jess » 18-05-2011 09:38

Ik viel niet de da in het algemeen aan hoor.
Zo heb ik voor mijn pony een dierenarts, die heb ik al sinds ik haar heb (14 jaar) en hij is de enige die haar mag behandelen als er iets ergs is.

Maar ik doelde even op de praktijk waar ik zelf met mijn honden kom. Daar kan ik af en toe gewoon zo moe van worden.
En omdat we geen auto hebben kan ik ook niet een andere da zoeken, want als er iets is ben ik lopend zo bij de praktijk. Dat is het nadeel.
Ze zijn verder wel goed hoor, alleen luisteren ze niet naar wat ik zelf te zeggen heb. En dat vind ik heel jammer.
Groetjes Jessica en een lik van Brego en Aslan
Afbeelding

courtly
Berichten: 3980
Lid geworden op: 15-11-2010 19:21

Bericht door courtly » 18-05-2011 20:28

jess schreef:Ze zijn verder wel goed hoor, alleen luisteren ze niet naar wat ik zelf te zeggen heb. En dat vind ik heel jammer.
Tja, dan was ik gauw uitgepraat. Ietsje verder fietsen :wink: en je hebt weer een nieuwe DA, hihi.
Afbeelding

Lousanne
Berichten: 2995
Lid geworden op: 15-11-2010 21:48

Bericht door Lousanne » 18-05-2011 21:55

Ja ik ben het met Ati eens, jij bent verantwoordelijk voor je hondjes en als ze niet naar je luisteren dan was ik er ook gauw klaar mee geweest.
Mijn dierenarts is een hele goede vent en heeft echt verstand van zijn vak, en is een van de weinige aan wie ik mijn hondje toevertrouw maar ook wij hebben wel eens een stevige discussie en verschillen ook wel eens van mening(vooral over het vers voeren) hij komt dan wel met goede bezwaren en ik snap hem ook wel, hij is er gelukkig een die niet denkt aan zijn eigen portomonee en respecteerd uiteindelijk altijd onze keuzes , maar uiteindelijk beslissen wij (tja we betalen dan ook de rekening he :wink: )En gelukkig denk hij altijd mee en steunt ons waar hij kan :D
Afbeelding

----------------------------------------------------
http://lousanne.webklik.nl/page/welkom

karen
Berichten: 345
Lid geworden op: 18-11-2010 11:04

Bericht door karen » 20-05-2011 15:54

Suzan schreef:Groot gelijk Karen.
DA's zijn net mensen; sommige kunnen niet met klanten omgaan en anderen houden zich strikt aan wat ze tijdens de studie geleerd hebben.
Zo is dat...
en wij langs de andere kant hebben ook "baasjes en baasjes"... Ook wij hoeven daarbij niet elke eigenaar over dezelfde kam te scheren, gelukkig...

Mensenkennis en omgang met mensen is zeker zo belangrijk voor ons als al de rest!
Helaas is dat iets wat niet inbegrepen is in de studie...

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 21-05-2011 13:56

Ik weet 100% zeker dat mijn DA geen zakkenvuller is. Hij matst mij erg vaak met de rekening en sommige dingen brengt hij helemaal niet in rekening. Hij weet dat mijn beestjes alles zijn voor mij en gaat daar ook echt in mee om te zorgen dat ik ze allemaal de juiste verzorging kan geven.
Toen hij Jip afgelopen jaar in opname had na zijn castratie wat zou fout is gelopen heb ik helemaal niks hoeven betalen terwijl hij er natuurlijk ook niks aan kon doen dat Jip zo'n reactie had op de AB.
Afbeelding

elsje
Berichten: 5096
Lid geworden op: 15-11-2010 18:33

Bericht door elsje » 21-05-2011 17:29

Dat was die knappe DA zeker Hanna? of niet :wink: ?
Afbeelding

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 22-05-2011 13:57

Ja zeker :D
Afbeelding

Suzan
Berichten: 2833
Lid geworden op: 16-11-2010 09:08

Bericht door Suzan » 05-04-2012 11:58

Gijs heeft deze week z'n lepto-enting gehad, dus die kan de rest vh jaar veilig de plomp weer in ;-)

Was dit jaar geen centje pijn, maar we waren dan ook bij de collega van Tannetje en die gebruiken Nobivac, waar Gijs nooit last van heeft.

Ben ik alleen kennelhoest vergeten te vragen... dus misschien slaan we die maar een keertje over...
Afbeelding

hannabelgje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15-11-2010 21:50

Bericht door hannabelgje » 07-04-2012 08:16

Ik heb besloten dit jaar naat Tannetje te rijden voor een titerbepaling voordat we gaan enten. Dan weet ik zeker dat ze alleen krijgt wat ze nodig heeft. Behalve rabiës dan, die moet ze dit jaar wel hebben.
Kennelhoest doe ik niet meer, daar wordt ze altijd naar van en ik vind het niet zo'n belangrijke enting.
Afbeelding

Plaats reactie