Haily aangevallen tijdens wandeling in het bos

Hier vinden we alles over de gezondheid van jouw vriend.
Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 15-02-2014 22:16

Blij te lezen dat het met Haily toch vlotjes verloopt. En idd met Dajngo, ..., veel geduld. bij Buffa heeft het toch iets meer dan een jaar geduurd, maar we zijn er in geslaagd en jij zal dat ook doen met Django, zeker weten.
Succes Daane.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Django
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-10-2011 16:42

Bericht door Django » 17-02-2014 20:37

Vandaag weer op controle geweest..... we waren daar vrijdag ook al, maar toen hadden ze het in de agenda van de puppygroei gezet en dat doet de assistente en dus mocht ik vandaag terug.
Nou iig "kraakt" Haily haar pootje niet meer, dus dat is goed, het voelt ook stevig aan en ze loopt weer als een kieviet!! running_dog
We mogen nu weer beginnen met opbouwen met wandelen en daar zegt onze dame geen nee tegen...... ze is de bench rust meer dan zat....... hoeveel ik haar ook uitdaagde..... ze wil rond hobbelen...... strand en erge schuine vlakken moet ze vermijden....... maar verder rustig opbouwen........ nou dat gaat ons wel lukken!!!

Pff....... zo te zien en wij blijven duimen, loopt dit alles met een grote sisser af....... maar dat is dan ook puur geluk..... Haily had vele engeltjes bij zich....

Grtz Daane
Afbeelding

ingrid
Berichten: 1729
Lid geworden op: 12-06-2011 10:16

Bericht door ingrid » 20-02-2014 15:30

oeps na lange tijd hier weer effe komen piepen en dan dit lezen.... :cry:

hoe naar zeg zowel voor Haily, Django en jullie...kan best geloven dat je er helemaal ondersteboven van was, je zou voor minder de daver op je lijf krijgen.

Kijk als mensen hun hond los laten lopen, geen probleem maar als ze zien dat ie naar andere honden toe gaat mag je dan wel verwachten dat ze hem terug roepen EN onder controle kunnen houden en zeker opletten en ingrijpen VOOR zoiets kan gebeuren..... ik krijg de wubbers van zo'n mensen.

Duimen dat Haily vlotjes herstelt fysisch en er geen blijvend probleemgedrag aan overhoudt naar andere honden toe, en vooral dat tijd en aandacht Django weer vertrouwen kan geven als een andere vreemde hond in de buurt komt. Hier hebben we het ook meegemaakt met Bo toen ie pup was, plots uit het niets kwam er een zwarte hond hem aanvallen en het heeft heel heel lang geduurd alvorens Bo bij een wandeling zich netjes kon gedragen naar andere(zwarte ) honden toe.... dit weekend nog aan zee kwam er weer plots een Jack aangelopen en sprong zomaar als grommend op Bo en gelukkig bleef ie er nog rustig onder maar de baasjes van die Jack....keken er naar en deden niks.... ze hebben van mij wel hun 'vet' gehad :twisted:

ik duim heel hard dat alles rustig mag slijten en wandelen weer prettig kan worden en geen stressmoment wordt.... succes en dikke knuf aan de woefs en voor jou ook eentje :wink:
Afbeelding

Roosje
Berichten: 2928
Lid geworden op: 15-11-2010 21:43

Bericht door Roosje » 24-02-2014 12:32

Blij te vernemen dat het jonge dametje goed herstelt. Bouw idd maar rustig op, jullie komen er wel. Naar avontuur, maar weer een avontuur en ervaring rijker. Je leert er altijd uit, ook uit de nare dingen.
succes.
Desh en Buffa : thanks for bringing such joy in our life

Plaats reactie